25 listopada 2015

Zabawa karteczkowa z cytatem

Witam dziś późną porą,
chciałabym pokazać jak poradziłam sobie z kolejnym wyzwaniem karteczkowym z cytatem w tle organizowanym przez Ewę. Tym razem motywem miała być "PRZYRODA". Długo się zastanawiałam jak ten temat ugryźć, aż w ręce wpadła mi serwetka i problem sam się rozwiązał.
Ale najpierw jeszcze powiem, że moją parą wymiankową powtórnie okazała się Bogusia.
I taką przesyłkę od niej otrzymałam:


A były w niej: regulaminowa karteczka, trzy rodzaje serwetek (na jedną już mam pomysł), 
arkusze filcu (czerwony i zielony), filcowy aniołek, biało-srebrzyste listeczki, gwiazdeczki 
i "pierniczkowe" ozdoby do przyklejenia.
Dziękuję Bogusiu bardzo serdecznie za całą niespodziankę, 
a do tych pierniczkowych ozdób uśmiecham się cały czas.
I jeszcze szczegóły:


Przy nocnym świetle kartka jest mało widoczna jak widać, więc drugi raz na tle zielonego filcu


a teraz urocze pierniczki


Zaś ja tak rozwiązałam cytat z przyrodą i oto co posłałam Bogusi





Prezentowane pudełeczko może być tradycyjną herbaciarką, 
ja w nim ukryłam przydaśki: wstążeczki, kuleczki na drucikach i papierowe śnieżynki.

Dziękuję Ewie i Bogusi za wymiankową zabawę, a Was pozdrawiam już sennie:))






8 komentarzy:

  1. Przepiekne prezenciki sobie przygotowałyscie, a pudełko jak zwykle zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zabawa, troszkę trzeba pogłówkować a Wy spisałyście się na piątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty z obu stron! Znowu udana wymianka. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka! Obydwie przygotowałyście cudne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń