19 listopada 2015

Jesienne filcowanie

W mojej okolicy koniec ciepłej, słonecznej i kolorowej jesieni. Chociaż temperatura ok. 10 stopni Celsjusza, to już nie ma ciepła. Jak zaczyna padać dłużej, to dla mnie zawsze jest zimno, bo wilgotno i zazwyczaj wietrznie. A ja wilgoci i silnego wiatru nie znoszę.
Inaczej mówiąc to już koniec jesieni i czas pokazywać ostatnie jesienne dekoracje. Dziś znowu filcowe biżuteryjne wytwory. Na początek dwie broszki w kształcie liścia:



Korale, które wyglądają trochę jak kamienie, gdyż są mocno spłaszczone:


I jeszcze bardzo kolorowe, zawieszone na brązowej lince jubilerskiej, 
tak aby na tle brązowego swetra było widać tylko kulki


Chyba zamiar się udał


Chciałam się jeszcze pochwalić prezentem od Dusi w ramach prywatnej wymianki. 
Ja posłałam jej czerwony sznur koralikowy,
a otrzymałam "męską" poduchę i wersję jesiennego liścia jako dekoracja okienna.



Zdjęcie uroczego liścia niestety nie dało się zrobić w oknie, z powodu mocno odbijającego się światła. 
Dusiu, dziękuję bardzo, że kolejny raz udało nam się wzajemnie zrobić niespodziankę.
Fajnie jest nie znając się z realu umieć się dogadać, zrozumieć i polubić.

Pozdrawiam, do następnego razu:))

10 komentarzy:

  1. filcowanie podziwiam, nie miałabym cierpliwości, fajny prezencik otrzymałas

    OdpowiedzUsuń
  2. Liście wyglądają jak żywe. super biżuterię zrobiłaś :).

    Fajny pomysł z kulkami na swetrze :).

    Poduchę podziwiałam już na blogu Danusi, a takiego liścia też dostanę :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko mi też świetnie robi się z Tobą wymianki , więc do następnej ,biżutki świetne [ ja nie noszę ] ale podziwiać mogę pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na broszki. Korale bardzo ładne, obie wersje. Podpisuję się pod opinią o Dusi, obiema rękami.

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyszły listki, a koraliki .... suuuuuper- pozdrawiam serdecznie i u mnie niestety też burasowato :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace z filcu mistrzowskie, listek ma piękny kształt

    OdpowiedzUsuń
  7. oj ja bez filcowania to już żyć nie umiem :):) listki piękne wyszły !!!

    OdpowiedzUsuń