25 września 2015

Lniana torba i inne niespodzianki

Podjęłam kolejną próbę uszycia i udekorowania lnianej torby.
Takiej na zakupy, na książki albo na co kto chce. Torbę przygotowywałam dla Ewy, która latem wygrała u mnie konkurs na pierwszy komentarz do mojego dwusetnego posta.
Czas goni jak szalony i dopiero teraz sfinalizowałam prezencik.


I moja niespodzianka w całości:


16 września obchodziły imieniny Justyny. W ramach karteczkowej wymianki imieninowej zorganizowanej przez Kingę posłałam Justynie taką prezentową przesyłkę;



Ewie gratuluję wygranej, Justynie składam jeszcze raz najlepsze życzenia, 
a pozostałych odwiedzających serdecznie pozdrawiam.
Do miłego:))

9 komentarzy:

  1. Świetna torba, z takimi misternymi ozdobami to chyba szkoda jej na zwykłe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torba, z takimi misternymi ozdobami to chyba szkoda jej na zwykłe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko, toteż nie jest na zakupy :-D Przepiękna!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna torba, świetnie uszyta, pięknie ozdobiona, aż chce się podobną :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przygotowałaś super niespodzianki dla dziewczyn. Na pewno były bardzo zadowolone :).

    Torba z doszytymi szydełkowymi pracami wygląda bardzo ciekawie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. no dzieje się u CIebie Alinko, a ja jakoś nie mam powerka- to co potrzebuję i basta. Może mi to szybko minie....zobaczymy

    OdpowiedzUsuń