19 kwietnia 2015

Turkusowo

Witajcie,
zrobiłam dużą skrzyneczkę jeszcze nie wiem na co w kolorze turkusowym, a może trochę morskim.
Jakoś nie wiem co jej brakuje, a brakuje na pewno. Nie mogłam się zdecydować co jej domalować, dołożyć szablon, no nie mam pomysłu, z którego byłabym zadowolona. Podpowiedzcie, proszę.




W środku kwiaty podcieniowałam, choć na zdjęciu jest to mało widoczne, ale taki był zamysł;
by było delikatnie.


Jeszcze w podobnej kolorystyce uszydełkowałam koralikowe biżutki; naszyjniczek i dwie bransoletki.




Przyozdobić się mogę na turkusowo, tylko co z tą skrzynką mam zrobić???

Pozdrawiam:))



9 komentarzy:

  1. skrzyneczka jest idealna, jak dla mnie nic jej nie brakuje, zostawiłabym tak jak jest, a cieniowania mistrzostwo, zazdraszczam, jeszcz nie umiem

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna, bardzo mi się podoba :) a jesli się czepiać to ewentualnie dół był rozjaśniła jakimś zawijaskiem, ale to nie jest konieczne :) i środek jaki piekny....

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym środki kwiatów delikatne pozłociła a na dole zawijasek - jak chcesz to zerknij na pomysł

    http://hubka38.blogspot.com/search/label/pr%C3%B3ba%20decu, albo samą koroneczkę. Tak naprawdę to jest

    śliczna- środek cudny! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna!! ja bym coś jasnego np. wycinankę drewnianą na przód przykleiła by dół troszkę rozjaśnić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności :) I nic a nic nie brakuje skrzyneczce :) Na upartego można by dodać jej dla uroku jakiś niewielki biały akcencik na przodzie i bokach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic skrzynce nie brakuje, jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie jest ok.! ew. pokusiłabym się na białe, mocno rozwodnione kropeczki na dole. Ale absolutnie nie szablon czy jakieś mocno dominujące zawijasy. Za wykończenie środka 5ka z plusem! Dobra, będę jędzą ale powiem uczciwie, że kolorystyka, cieniowania, motyw wewnątrz podobają mi się bardziej od tego na zewnątrz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. I o takie uwagi mi chodzi, nie samą słodycz z lukrem. Spróbuję kropeczek:))

      Usuń