15 lutego 2015

Efekt wymianki

Witam wszystkich,
chcąc się podzielić radością  z karteczkowej wymiankowej zabawy u Ewy, pokazuję zdjęcia w wersji mini. Nie wiem jak to się stało, ale mam tylko jedno zdjęcie prezentu wysłanego przeze mnie do Ani z bloga sosnowygaik.
Może to i dobrze, bo moja kartka mimo, że spełnia wymagania ( ma bowiem wymagany cytat o miłości), ale  przy scrapkowej kartce Ani wygląda nijak. Moje kartkowe efekty są opłakane-wiem o tym, jednak reszta chyba troszkę rekompensuje samą kartkę.
Na początek to co otrzymałam od Ani: wspaniała kartka, kalendarz, serwetki, decoupagowe elementy, metalowe przydasie, które wykorzystam do biżuterii, wykrojnikowe motylki i słodkości.


Ja posłałam kartkę, filcowa broszkę, koralikową bransoletkę, serduszkowe drewniane ozdobniki do decoupagu i coś na słodko.


Bardzo się cieszę z naszej wymiankowej zabawy z Anią, a Ewie serdecznie dziękuję za zorganizowanie karteczkowej wymianki. Pomimo wciąż brakującego czasu, planuje przystąpić do dalszego etapu wymiankowych zmagań.
Pozdrawiam z powiewem dobrych emocji:))

2 komentarze:

  1. bardzo myślę udana wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko! Nic Twojej karteczce nie brakuje! Jest bardzo ładna. Świetne karteczki i prezenciki! Fajnie, że chcesz się bawić dalej, bo ja też:-) Brakuje mi 1 zdjęcia- jak dostanę, robię podsumowanie i głosujemy! Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń