2 stycznia 2015

I mamy 2015

Witam serdecznie i życzę:


Z ostatnią kartką kalendarza zerwijcie wszystkie złe nastroje, zapomnijcie o wszystkich nieudanych dniach
 i przekreślcie niewarte pamięci chwile. 

Niech w nowym 2015 roku szczęście i pomyślność nigdy Was nie opuszczą, 
a wiara codziennie dodaje sił i energii do tworzenia i realizacji nowych pomysłów. 

Stworzyłam sobie taką oto ekspresową dekorację, 


zadumałam się i pomyślałam: nie podsumowuję minionego roku, 
w nowy wchodzę z postanowieniem wkładania maksymalnego wysiłku w tworzenie lepszej przyszłości.

A teraz migawki ręcznie wykonanych prezentów, które dostałam od najbliższych




i książka-dziennik w okładce z inicjałem mojego imienia


Jeszcze raz wszystkiego najlepszego w każdy dzień 2015 roku:))

7 komentarzy:

  1. Piękna dekoracja! Prezenciki super! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę by 2015 był szczęśliwym rokiem i obfitował w same sukcesy i nowe pomysły do realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "ekspresowa dekoracja" bardzo udana a prezenty przeurocze :) Alinko, wszelkiej pomyślności życzę w 2015 r.! Niech spełniają się marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prezenty - Wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka, miłości i twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla Ciebie również wszystkiego co najlpesze na Nowy Rok, cudne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko najlepszego na Nowy Rok. Duzo pięknych prac, sił i miłości :)

    OdpowiedzUsuń