6 października 2014

Spóźniona odpowiedź

Miałam Wam odpowiedzieć "jutro" czyj to obrazek pojawił się na moim pudełku w poprzednim poście. Stwierdzenie "jutro" miały mnie samą zmotywować do częstszego pisania postów. Ale jak zwykle były sprawy pilniejsze niż mój blog.
Jest to oczywiście kopia na serwetce obrazu Mleczarka Jana Vermeera, holenderskiego barokowego malarza. Nie znam się na malarstwie, ale ten jakoś wpadł mi w oko i wyszło co wyszło.

Dziś pokazuję proste "oklejanki" gdyż podkładki miały być "niepociapane". Oto one:





A na koniec zapraszam na candy na blogu tenDOM. Takie cudo jest do wygrania:


Pozdrawiam i do kolejnego wpisu:))

14 komentarzy:

  1. no to poszłaś Alinko raz na ludowo! Super wyszły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za folklorem, ale czasem dla odmiany chyba można?

      Usuń
  2. Wszechstronna Jesteś , super ta Twoja twórczość , podkładki urocze pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa. Odwiedziłam już Twoje blogowe progi, jestem pod wrażeniem. Będę odwiedzać:))

      Usuń
  3. Piękne najbardziej lubię motyw kaszubski :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszyscy cenią motywy ludowe, ja doceniam precyzję i perfekcję w folklorze.

      Usuń
  4. Urocze i na ludową nutę, bez ciapań bardzo ładnie sie prezentują. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, nie lubię poprawiania ludowej twórczości:))

      Usuń
  5. Niby proste oklejanki, a jednak swój urok mają. Śliczne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. dekupażowe podkładki są fantastyczne!!!! Pozdrawiam Alu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doceniając polskie rękodzieło, postanowiłam zrobić coś na ludowo:))

      Usuń
  7. Bardzo podobają mi podkładki i inne piękne prace prezentowane na tym niezwykłym blogu! Oglądając je faktycznie można przenieść się w inny - bardzo romantyczny świat... Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie i ciepłe słowa. Nie mogę dostać się do Ciebie (czyt. twojego bloga)
      Pozdrawiam:)

      Usuń