25 maja 2014

Szlachetny cel

W sobotę na spotkaniu Małopolanek przekazałam kilka swoich kolorowych kotów na cel charytatywny na rzecz chorej Dorotki. Mam nadzieję, że podczas organizowanego kiermaszu koty nie będą długo czekały na nabywców, a zebrane pieniądze podczas całej akcji mocno zasilą konto na leczenie tej radosnej (przynajmniej jak widać na zdjęciu) dziewczynki.
Pokazując moje prace chciałabym zachęcić inne rękodzielniczki do wsparcia osób w wielkiej potrzebie.







Pozdrawiam wszystkich do mnie zaglądających i życzę twórczego, słonecznego tygodnia:))

11 komentarzy:

  1. Śliczne są te kotki! :) Najbardziej podoba mi się ten żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze kotki, rozejdą się jak ciepłe bułeczki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądają. A ja po raz kolejny nie mogłam przyjechać, bo byłam daleko daleko- pozdrawiam serdecznie papa

    OdpowiedzUsuń
  4. Koty są rewelacyjne - wszystkie do przytulenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne koty, szczytny cel! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń